Jump to content

Recommended Posts

Siemka to znów ja i przychodzę dziś do was z jednym ważnym zadaniem, z racji tego że @ Majcon  nominował @ Ishin  do zabawy Q&A, to trzeba ją zalać jak największą ilością pytań.

Wieżę że damy radę!!!

Thomas Oppermann Reaction GIF autorstwa Bayerischer Rundfunk

Q&A

Q&A (skrót od angielskiego: Questions And Answers) jest to pewnego rodzaju autowywiad.

 

 

===========================================================================
To teraz przypomnijmy Sobie zasady 

1. Zabawa polega na zadawaniu pytań pod tym tematem. 
2. Użytkownicy zadają pytania, na które wyznaczona osoba musi odpowiedzieć po określonym czasie.
3. Zadawane pytania muszą być zgodne z regulaminem forum.
4. Osoba odpowiadająca ma prawo wytypować kolejną osobę do następnego Q&A.
 5. Każdy użytkownik może napisać jeden komentarz pod Q&A.

 

===========================================================================

Czas masz do 03.06.2020 do 10.06.2020 

Pamiętaj o nominacji !!!! 

 

 

impreza zkazadejvickehodivadla GIF autorstwa Česká televize

Edited by Fresh
  • Like 1

 🖤💜🖤💜🖤💜🖤💜🖤💜🖤💜🖤  FRESH 🖤💜🖤💜🖤💜🖤💜🖤💜🖤💜🖤

itachi-uchiha-mangekyou-sharingan-gif-2.gif.6290497b4e8a392f44fa737da2ee6248.gif

Link to post
Share on other sites

1. Kiedy dostane od Ciebie list?

2. Ile masz wiosen niewiasto?

3. Czy umiesz polizać łokieć?

3. Zima czy lato?

4. Dlaczego ptaki latają kluczem?

5. Masz jakąś fobie?

6. Ile waży kilogram cukierasków?

7. Cukierek albo psikus?

8. Lubisz jeździć na rowerze?

9. Czy masz prawo jazdy?

10 Jesteś leniem czy pracusiem?

11. Masz jakieś zwierzątka?

12. Wolisz ubierać się elegancko czy na luzie?

13. Jak wyglądałaby Twoja "podróż życia"?

14. Gdzie widzisz siebie za 10 lat?

15. Jak opisałabyś w kilku słowach swoje dzieciństwo?

16. Co Cię "przyciąga" do MyBans?

17. 3 najważniejsze dla Ciebie wartości, to...?

18. Czego się najbardziej boisz?

19. Jesteś w stanie wymienić swoje 3 wady, jak i zalety?

20. Jakie jest najciekawsze miejsce, które dotąd odwiedziłeś?

21. Lato vs zima?

22. Góry vs morze?

23. Jakie masz plany na przyszłość?

24. Gdzie byś chciała być w tej chwili?

25. Czego nigdy nie zrobisz?

26. Twoje ulubione danie to..?

27. Jaki jest Twój ulubiony utwór muzyczny?

28. Jakie jest Twoje największe marzenie?

29. Gdzie byś wybrała się na urlop, dlaczego właśnie tam?

30. Masz jakieś hobby, jeżeli tak, to jakie?

31. Co Ci sprawia najwięcej radości?

hehe nie ma za co 😘 

@ Ishin  nie bądź zła 😏😏

 

@ Jonkey o to chodzi haha

Edited by Fresh
  • Like 2

 🖤💜🖤💜🖤💜🖤💜🖤💜🖤💜🖤  FRESH 🖤💜🖤💜🖤💜🖤💜🖤💜🖤💜🖤

itachi-uchiha-mangekyou-sharingan-gif-2.gif.6290497b4e8a392f44fa737da2ee6248.gif

Link to post
Share on other sites

1. Kiedy użytkownicy dowiedzieli się że jesteś dziewczyną [oprócz administracji].

2..Na którą drużyne byś głosowała na najbliższym ESL.?

3.Jaki jest twoje ulubione chińskie danie, jeśli lubisz?

4.Twoja szczęśliwa cyfra.

5.Czy kiedyś grałaś w Counter Strika, jeżeli tak to jaka była twoja najwyższa ranga?

6.Twój najlepszy żrat w życiu?

7.Bajka z dzieciństwa?

Sorry nie mam za dużo pytań :[

 

  • Like 1
Link to post
Share on other sites
  • Administrator
Administrator

1. Co jest dla Ciebie najważniejsze w życiu? 

2. Kiedy ślub?

3. Jesteś szczęśliwa?

4. Jakiego koloru jest czerwony maluch?

5. Kiedy się widzimy?

 

  • Like 1
Link to post
Share on other sites
  • Administrator
Administrator

1.Kiedy zrobisz styl dla mybans.eu

 

  • Like 1
Link to post
Share on other sites
  • Właściciel
Właściciel

1. Gdybyś miała gadającą papugę, jakiego zdania byś ją nauczyła?

2. Z jakim muzykiem albo zespołem chciałabyś pójść na imprezę?

3. Jaki jest Twój najlepszy tekst na podryw?

4. Jaki film zawsze wyciąga Cię z dołka?

5. Jaka jest Twoja ulubiona obciachowa piosenka?

6. Jeśli do końca życia miałabyś jeść jedną kanapkę, z czym by była?

7. Jak ubrałaś się najgorzej w życiu? I czy masz to na zdjęciu?

8. Gdybyś mogła ustanowić święto, jakie by ono było?

9. Bohaterką jakiej książki chciałabyś być?

10. Gdybyś mogła być w czymś najlepsza na świecie, co by to było?

11. Jakie pomieszczenie lubisz najbardziej w swoim domu?

12. Jaka jest najdziwniejsza rzecz, jaką jadłaś w życiu?

13. Jaki przedmiot, Twoim zdaniem, za 20 lat stanie się bezużyteczny?

14. Jeśli mogłabyś sobie zapewnić dożywotnie dostawy jakiegoś produktu, co by Ci dowożono?

15. Jaki jest najdziwniejszy zawód, jaki chciałaś wykonywać, będąc dzieckiem?

16. Gdybyś rządziła światem, kogo wybrałabyś na swojego doradcę?

17. Jaka była Twoja najgorsza randka w życiu?

18. Gdybyś przynajmniej raz dziennie musiała jeść ten sam posiłek, co byś wybrała?

19. Jaki byłby slogan sitcomu o Twoim życiu?

20. Jakiego powszechnie lubianego dania nie cierpisz?

21. Stoisz u bram niebios, a Bóg pyta: „Dlaczego miałbym Cię wpuścić?” Co odpowiadasz?

22. Gdzie są pieniądze za las?

23. Co robił koleś z krową, który odkrył mleko?

24. Dlaczego nutella smakuje lepiej ze słoika?

25. Kiedy skończy się na wspólnej?

26. Dlaczego horyzont jest chory?

27. Skoro mamy żel pod prysznic to istnieje żel pod wannę?

28. Dlaczego łódź podwodna nie pływa pod wodą tylko w wodzie?

29. Jaki jest synonim słowa "synonim:"

30. Kto był ankietowanym w familiadzie?

31. Gdzie sika pani z kiosku?

32.Czy opłaca się mówić dowidzenia niewidomemu?

33. Czy koleś z Jeden Osiem EL już zapomniał?

 

  • Like 1
Link to post
Share on other sites
  1. Kto i dlaczego Majcon jest najlepszym adminem?
  2. Co mi kupisz na urodziny?
  3. Śpisz przy zamkniętej czy otwartej szafie?
  4. Jaki masz rozmiar łózka?
  5. Masz jakiś wstydliwy nawyk?
  6. Co byś zrobiła gdyby miało nie być jutra?
     
  • Like 1
Link to post
Share on other sites

Matko i córko xd

 

No to zaczynamy:

@ Fresh

1. Nie znasz dnia ani godziny :3  Ps. Daj adres 

2. 5 czerwca pykło mi 22, ale niektórzy twierdzą ze 46. Wiec zdania sa podzielone

3. Nie, aczkolwiek to przydatna umiejętność 

3.1 - Lato

4. Bo pewnie nie znają innej choreografii lamusy 

5. Nienawidzę mieć suchych dłoni

6. Wydaje mi się, że to będzie jakiś kilogram

7. Psikus

8. A lubie ^^

9. Mam

10.  Do godziny 13 leniuch. Ale potem jak sie za cos wezme to muszę skonczyć 

11. Posiadam dwa owczarki niemieckie <3  Najszczęśliwsze pieski świata

12. Na luzie

13. Samochodem spod domu, bezpieczna podróż samolotem w jakieś rajskie miejsce przynajmniej na miesiąc

14. Siedzącą w domu i tylko kontrolującą swoją firmę

15. Sielanka w wielkiej rodzinie

16. Relacje, które tu mam ^^ znam się z niektorymi użytkownikami kope lat

17.  Poświęcenie, troska i wyrozumiałość

18.  Pająki... nienawidzę pająków 

19. Szybko się zniechęcam, niecierpliwa, uparta / Troskliwa, zaradna, odpowiedzialna

20. "Ścieżka w koronach drzew" na Słowacji <3 polecam kazdemu

21. O to juz pytales wiec: Lato

22. W górach zawsze mieszkalam więc nadal góry 

23. Własna firma 

24. Akurat leze sobie na hamaczku, jest ciepła niedziela, w tv leci Marvel, i odpisuje na pytania na forum. Tu mi dobrze :3 

25. Nie zjem żywej ośmiornicy

26. Carbonara

27. Co chwile się zmienia. Ale narazie to: Here Tonight - Brett Young

28. Mieć spokojną starość wśród kochającej rodziny

29. Nad morze. Żeby się opalić bo jestem blada jak ściana xd

30. Grafika komputerowa była i jest moim hobby

31. Widok moich szczęśliwych piesków gdy wracam z pracy ^^ 

 

 

Uhh...  to było cięzkie XDD Dawać nastepnych!

 

@ 3.0 Neon

1. Dalej wielu użytkowników nie wie że jestem dziewczyną. To sie nie zmieni XD  

2. Sympatyzuje sobie Faze Clan

3. Nie przepadam. Jadlam kiedys ramen i nie siadło mi ;/ 

4. Nie mam, ale jeśli już to przewija mi sie zawsze gdzieś 23

5. Kiedyś zagrałam. Ale to nie była długa historia

6.  Żart o żabce xD 

7. Ed, Edd i Eddy/ Chojrak tchórzliwy pies

 

Również dzieki ^^

 

@ ByczoFernando  <3

 

1. Zeby znalezc w zyciu to co się lubi robic i miało to jakis sens dla nas samych

2. Pierscionka jeszcze nie mam xd

3. Aktualnie bardzo ^^ mam najgorsze pół roku za sobą, w koncu wszystko sie układa

4. Zaczynaja sie pytania z serii tych trudnych.. eh. Cos tak czuje ze chyba czerwonego

5.  Gdy tylko zawitam nad morze, albo ty w góry. Troche nas dzieli 

 

@ ble

 

1. Gdy tylko dasz mi znać jaką masz wizje na to :3 

 

@ Jonkey   zaczeło sie XDD

 

1. Wata fak XD 

2. Hollywood Undead, chociaz moglo by byc strasznie xdd

3. Zakochałes się czy mam przejść jeszcze raz :D 

4. "Pamiętnik" , płacze przez pół filmu  a potem jest tylko lepiej 

5. Spodnie z GSU XDD

6. Z masłem i cukrem, proste :D

7. W lumpeksie w fioletowe ortaliony i tak, jest na to zdjęcie XD 

8. Święto wygodnego łóżka xD 

9. Dawcy Pamięci, przeczytałam wszystkie książki, Film tez byl swietny . Tu akurat postać męska z pierwszej czesci by mi odpowiadala

10.  W tworzeniu czegoś kreatywnego

11. Kuchnia. Bo jest wybudowana idealnie pode mnie i tylko ja tam mam władzę 

12. Staram się wiedziec co jem. Ale kiedys na weselu zjadlam ozdobe, ktora byla na talerzu z przystawkami XD 

13. Kable do ładowania. Juz mozna ladowac telefony indukcyjnie. Wiec co dopiero za 20 lat 

14. Kinder Bueno białe xD 

15. Chciałam byc grabarzem 

16. Jakiegos uczonego ktory by wiedzial co i jak 

17. Gosc mnie zaprosil, sam wybral mejsce, nic nie zamowil i chcial zebym ja to zrobila. Zamowilam frytki ktore mi podjadal. Kupil sobie sam picie nawet nie pytajac czy tez nie chce XD  ogolnie rozmowa sie nie kleila. Wiec ucieklam po 30min. I wiecej sie nie widzielismy 

18. Kanapki z masłem i cukrem

19. Szybko zanim dotrze do nas ze to co robimy jest bez sensu XD 

20.  Spaghetti 

21. Zrobilam w zyciu wiecej dobrego niz zlego

22. Trzeba znaleźć Stacha...

23. Wersja dla dzieci zaklada ze czlowiek widzial ze mlode cielątko pije cos od mamy i sam spróbowal. A co mowi  twoja wersja to nie chce wiedziec XDD 

24. Bo jak juz nie jest w sloiku to jest podmieniana przez niewidzialne siły nadprzyrodzone. 

25. To dalej leci? :O 

26. Bo Lekazont nie pracuje

27.  Jesli jestes dostatecznie odwazny to wszystko moze byc zelem pod wanne xd 

28. Zakladam klub zmiany nazwy lodzi podwodnej na łódz wodną XD 

29. Odpowiednik

30. Lama? 

31. Ona ma tam tyle miejsca jak w budzie Scoobiego 

32. Nie wiem czy sie opłaca. Ale chyba to nie jest odpowiednie

33. Juz dawno powinien XD 

 

o jezu XDDD A Myslalam ze @ Fresh  zadal trudne pytania haha XD 

 

@ Majcon  

 

1. Zakladam, że Majcon, nie wiem czemu Majcon, ale chyba Majcon, będzie Majcon najleszym adminem

2. A co byś chciał? :3 

3. Nie mam szafy w pokoju 

4. fhui na fhui. Czyli cos kolo 160x200

5. Chyba nie.. Nic mi nie przychodzi do głowy. 

6. Przesłuchałabym piosenke V-Unit Koniec Swiata i zrobilabym wszystko z  ich listy :D 

 

Dzięki Wam wszystkim <3  To bylo dlugie xd

 

Nominuję @ Jonkey  <3  He He He 

 

 

 

 

 

  • Like 3
Link to post
Share on other sites

Wielkie dzięki wszystkim za wzięcie udziału w zabawie, a w szczególności 

chciałbym podziękować @ Ishin za odpowiedź na te wszystkie trudne pytania. 

Wielkie Brawa!!!!

Już niedługo widzimy się w kolejnej odsłonie Q&A w role naszego bohatera wcieli się @ Jonkey

 

Od teraz Q&A będzie pojawiało się  pierwszego dnia każdego miesiąca!!

 

Jeszcze raz wielkie dzięki dla wszystkich i widzimy się już w następnej odsłonie Q&A

  • Like 1

 🖤💜🖤💜🖤💜🖤💜🖤💜🖤💜🖤  FRESH 🖤💜🖤💜🖤💜🖤💜🖤💜🖤💜🖤

itachi-uchiha-mangekyou-sharingan-gif-2.gif.6290497b4e8a392f44fa737da2ee6248.gif

Link to post
Share on other sites
  • Fresh locked this topic
Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.