Jump to content

[ZAAKCEPTOWANE]Podanie o Admina Ⓗ🅰Ⓟ🅿Ⓨ

Recommended Posts

Moderator

1. Nick na serwerze:Ⓗ🅰Ⓟ🅿Ⓨ

2. Wiek:15
3. Link do twojego profilu steam:https://steamcommunity.com/profiles/76561198836898325
4. Czy posiadasz sprawny mikrofon?: Tak
5. Znajomość SourceModa (1/10): 7/10, zapoznałem się z podstawowymi komendami, które są w poście na forum, jak i również z komendami Rcon.
6. Link do GameTracker: https://www.gametracker.com/player/Ⓗ🅰Ⓟ🅿Ⓨ/145.239.236.193:27165/
7. Dlaczego Ty? Myślę że bym mógł być adminem ponieważ:

Wiem że dostałem już jedną szanse jako admin bardzo źle ją wykorzystałem, chciałbym otrzymać ponownie admina by naprawić swoje błędy. Obiecuje jak dostanę 2 szansę to będę zdecydowanie lepszym adminem.

-mam dobry kontakt z graczami na serwerze

-gram już trochę w cs go i potrafię odróżnić cheatera od normalnego gracza 

-na serwerze gram od września roku 2019

-jestem pozytywny 

-spędzam na serwerze minimum półtorej godziny dziennie 

-jeśli nie gram w cs go to można do mnie napisać wtedy wejdę jeśli to możliwe

8. Ile jesteś w stanie dziennie poświęcać czasu na serwerze?Tak jak pisałem dziennie minimum półtorej godziny dziennie.A tygodniowo 12 godzin łącznie na serwerze

9. Składka psc [vip]
10. Kontakt: Steam,messenger,discord,facebook.

Edited by mybans.pl HappyV

+ Gracz aktywny widywany często na serwerze

+ Gracz pozytywnie nastawiony do graczy czyli nie wyzywa, nie nadużywa mikrofonu.

Myśle że można dać mu kolejną szanse. Wiem że pare miesięcy temu stracił admina ale myśle że wyciągnął wnioski

JESTEM ZA OKRESEM PRÓBNYM

+ aktywność,

- mikrofon, który musisz naprawić, bo jakość jest bardzo słaba,

- wcześniejszy powód degradacji

Jestem na nie

❤️🖤❤️🖤❤️🖤❤️🖤 SevoX  ❤️🖤 ❤️🖤 ❤️🖤 ❤️🖤

podmHY3Hg